درباره لابراتوار دندانسازی های دنت

وب سایت‌ های دنت حاصل همکاری یک زوج جوان متخصص است که با بهره‌مندی از افرادی توانمند، با هدف خدمت‌رسانی به دندانپزشکان عزیز کشورمان، راه اندازی شده است.

 

مدیر این مجموعه جناب آقای مهندس ساروقی است. ایشان ارزش آفرینی، کیفیت و صداقت در کار را به عنوان سه اصل اساسی این مجموعه، در همکاری با دندانپزشکان می‌داند.

 

در این لابراتوار هدف ساخت پروتزهای دندانی صرفاً با بالاترین کیفیت و همچنین کمک به توسعه حرفه دندانسازی می‌باشد.

 

لابراتوار دندانسازی های دنت در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد و طی این سال‌ها از راهنمایی افراد متخصص که از لحاظ علم و دستان هنرمند کمیاب هستند بهره برد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه یک لابراتوار حرفه‌ای انجام داد.

 

در جهت خدمت رسانی بیشتر به دندانپزشکان عزیز، تحولاتی در این مجموعه صورت گرفت و حال با اقدامات صورت گرفته از جمله سرمایه گذاری و تشکیل یک تیم آموزش دیده، آماده است به دندان‌پزشکان سراسر ایران که خواهان پروتزهای با کیفیت بالا و داشتن همکاری با لابراتواری همفکر هستند، خدمات عالی و جامع خود را ارائه کند.

 

چرا باید لابراتوار های دنت را انتخاب کنم

یکی از تصمیمات مهم برای یک دندانپزشک که بتواند به نتایج دراز مدت عالی برسد انتخاب لابراتوار دندانسازی متخصص است.

 

ما بیش از یک دهه است که در حال همکاری با دندانپزشکان هستیم و به طور مداوم در حال تلاش برای بهتر شدن کام بر می‌داریم و در این سال‌ها به درک عمیقی از نیازهای این حوزه از قبیل ارائه خدمات قابل اعتماد، کاهش فشار و تنش کاری موجود بین بیمار و پزشک و همچنین ارائه خدمات با کیفیت رسیده‌ایم که در نهایت به رضایت بیمار منتهی می‌گردد.

 

پس اگر خواهان کار باکیفیت و همکاری با لابراتواری به شدّت منظم هستید به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید با خیال راحت همکاری با ما را آغاز کنید.

 

www.Highdentlab.com