ساز و کار لابراتوار دندانسازی خوش قول چیست؟

لابراتوار دندانسازی خوش قول
لابراتوار دندانسازی خوش قول

چگونه به عنوان یک لابراتوار دندانسازی خوش قول شناخته شویم؟

در رابطه همکاری یک لابراتوار دندانسازی با دندانپزشک، جدا از مبحاث فنی و تخصصی موضوع بسیار مهم دیگری وجود دارد و آن هم زمان تحویل کار به دندانپزشک می باشد.

مدیر یک لابراتوار باید درک کند که با تحویل پروتزهای دندانی در زمان متعهد شده می تواند علاوه بر بالا بردن جایگاه و اعتبار حرفه ای خود، تاثیر بسیار زیادی در مدیریت و نظم نوبت دهی به بیماران برای دندانپزشک داشته باشد.

ما در این مقاله سعی داریم به شما دندانسازان بگوییم چگونه کارهای خود را مدیریت کنید تا بدون دلهره به سررسید کارهایتان برسید و به عنوان یک لابراتوار دنداسازی خوش قول شناخته شوید.

1-زمان تحویل کار را مشخص کنید.

مهلت گذاشتن در تعیین حجم کارهایتان کمک می کند تا آن را به بهترین نحو مدیریت کنید و بتوانید حتما تا موعد تحویل، کار را تمام کرده باشید.

کار کردن با زمان تحویل کار مشخص باعث می‌شود که وقتی فشار از سمت دندانپزشک زیاد می‌شود و یا حجم کار بالا می‌رود، تمرکز کار از بین نرود و کار با نظم و ساماندهی بهتری جلو برود.

برای خود ما در این سال ها باعث شده با جدیت بیشتر کار کنیم و حتی با اضافه کاری، کارها را به موقع تحویل دهیم و به عنوان یک لابراتوار دندانسازی خوش قول که جدا از مباحث تخصصی می توان به نظم و همکاری دقیق آن مطمئن بود، رضایت دندانپزشکان و کلینیک های همکار را داشته باشیم.

2-زمان تحویل کار را واقع گرایانه تعیین کنید.

تعیین زمان غیرواقع گرایانه باعث می‌شود به عنوان یک لابراتوار بدقول شناخته شوید و اعتبار شما را زیر سوال می‌برد. در این صورت دندانپزشک برای تحویل کار نمی‌تواند به شما اعتماد کند.

لابراتوار دندانسازی های دنت
لابراتوار دندانسازی های دنت

۳-جا برای خطا هم بگذارید.

از اشتباه و مشکل گریزی نیست. مثلا پرسنل شما مریض می شود، فلان محموله دیر به دستتان می رسد یا با خرابی دستگاه مواجه می شوید.

پس اگر امکان این را دارید حتما یک حاشیه امن برای تحویل کار در نظر بگیرید تا بتوانید خطاها و مشکلات را بهتر مدیریت کنید.

۴-کارها را به قسمت های کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید.

کارها را به قسمت‌های کوچکتر تقسیم کنید و مشخص کنید چه کسی چه کاری را در هر مرحله انجام دهد. با این روش یک سری از کارها موازی با هم انجام می‌شوند و کارها تسریع پیدا می‌کنند.

هرچه کارها به قسمت های کوچکتر تقسیم شود می توانید با مدیریت، هم راندمان کاری را داشته باشید و هم کارها در هر قسمت با کیفیت بالا انجام شود.

۵-منابع و تجهیزات کافی اختصاص بدهید.

پرسنل مشغول به کار در لابراتوار دندانسازی باید علاوه بر دانش و مهارت کافی، ابزار و تجهیزات موردنیاز را در دسترس داشته باشند.

۶-به زمان تحویل کار به دندانپزشک تعهد داشته باشید.

تعهد داشتن، اعتبار ما را نزد دندانپزشکان بسیار بالا می‌برد و ادامه همکاری را برای دندانپزشک آسان‌تر می‌کند. حتما در نظر داشته باشید که در صورت بروز اشتباه و بدقولی دوباره تکرار نشود تا این اطمینان خاطر خدشه دار نشود.

منبع: لابراتوار دندانسازی | های دنت